POLITICA DE RETUR
PROCEDURA DE RETURNARE
În cazul în care doriți să returnați / schimbați un produs Onili trebuie să ne comunicați explicit această intenție, în termen de 14 zile de la recepția produsului, fie pe email la adresa contact@onili.ro, fie prin completarea formularului de retur disponibil chiar aici.
După analizarea solicitarii dumneavoastră, vă vom confirma detaliile soluționării returului. Având în vedere că ne dorim să fiți pe deplin multumita de produsele Onili, vă asigurăm că vom face tot posibilul să rezolvăm solicitarea dumneavoastră de retur. Produsele acceptate pentru retur pot fi expediate in termen de 14 zile de la primirea comenzii. Toate taxele de returnare sunt suportate si achitate integral, in avans, de dumneavoastră.
Ne rezervam dreptul de a accepta sau de a refuza returul numai dupa ce produsele au fost verificate și îndeplinesc condițiile de returnare de mai jos:
- Formularul de retur online sau cel din colet completate corect și explicit sau un mail prin care sa ne comunicați explicit intenția de a renunța la produsul comandat, trebuie trimis la adresa contact@onili.ro în maxim 14 zile de la primirea comenzii.
- În cazul în care produsele sunt deteriorate și/sau fără formularul de retur complet, returul are expeditor incert / care nu poate fi identificat, ne rezervăm dreptul de a refuza returul și/sau de a vă trimite înapoi produsele pe cheltuiala dumneavoastră.
- În cazul în care produsele sunt returnate fără ambalajul inițial, cu ambalajul deteriorat, cu sigiliul si/sau etichetele lipsă/deteriorate, ne rezervam dreptul de a retine suma ocazionată cu deprecierea produselor, care vă va fi comunicată explicit pe email, sau de a vă trimite înapoi produsele, pe cheltuiala dumneavoastră.
- În cazul în care returul este refuzat și vă vom trimite produsele inapoi, iar pachetul este refuzat de dumneavoastră ne rezervam dreptul de a vă reține toate sumele achitate.
- În cazul in care returul se soluționeaza cu restituirea contravalorii produsului, aceasta se va efectua în termen de maxim 30 zile de la receptia si verificarea produsului returnat.
CONDITII DE RETURNARE
Produsele returnate trebuie sa fie noi, nefolosite, fără urme de uzură fizică sau deteriorare.
Produsele trebuie să fie returnate în ambalajul original nedeteriorat și etichetele originale nedeteriorate.
Produsele returnate trebuie să fie însoțite de formularul de retur completat în clar cu toate informațiile
Produsele se vor returna numai la adresa indicată în Formularul de retur.
Ne rezervam dreptul de a refuza și implicit de a trimite înapoi către tine orice produs care nu îndeplinește întocmai și cumulativ toate condițiile de returnare de mai sus.
Toate taxele de returnare sunt suportate și achitate integral, în avans, de tine.
NOTA: Nu acceptam pachete cu plată ramburs. Nu acceptam pachete al căror expeditor nu poate fi identificat. Nu ne facem responsabili pentru pachetele piedute sau deteriorate la transport. Nu ridicam colete de la Poșta Romănă sau orice alt oficiu poștal.
NOTA: Solicitarile repetate de retur de către același client pot fi considerate abuz.
RESTITUIREA CONTRAVALORII PRODUSELOR
În cazul în care returul se soluționează prin restituirea contravalorii produsului, următoarele taxe nu se vor restitui – taxa de livrare (inclusiv in cazul promotiilor referitoare la taxa de livare), taxele vamale, comisioanele bancare, diferențele de curs valutar în cazul plaților în EUR, alte taxe specifice după caz.
în cazul livrărilor internaționale în afara UE nu se vor restitui taxele specifice fiecărei destinații facturate separat de firma de curierat.
Restituirea contravalorii produsului, cu excepția taxelor care se rețin, se va efectua prin card (în cazul plăților efectuate prin card) sau bancă (în cazul plăților efectuare cash sau prin bancă), în contul / pe cardul de pe care a fost efectuată plata, în termen de maxim 30 zile lucrătoare de la recepția și verificarea produsului. Vă vom anunța pe e-mail imediat ce restituirea contravalorii produsului a fost procesata. Vă rugam să aveți în vedere un interval de până la 10 zile lucrătoare până la vizualizarea sumelor restituite în contul dumneavoastră; acest interval depinde exclusiv de banca sau emitentul cardului dumneavoastră și nu poate fi controlat de onili.ro sau BLOOM IDEAS SRL.